Smått och gott

Här kommer några blandade bilder.

Min älskade Tissen. Nä, hon har inte ont i halsen, hon mannekängar bara, hon älskar nämligen när man virar in henne i mjuka saker hihi

75 012

Sen min underbara Marängschwiss som älskar våren.

74 002

De älskar dock inte varandra lika mycket.

76 001

En ny svart katt har dykt upp här i min trädgård.

71 008

För någon dag sen så var det en härlig solig dag och jag fick in en bra bild på en Gråsparv.

75 019

Mindre solig dag men en minst lika fin bild på en Bofink.

75 004

Fler otroligt vackra blåsippor.

76 007

Och så lilla Jemma då vi var på en skogspromenad.

20170326_152929

Lite smått och gott.

4 tankar om “Smått och gott

    • Ja hihi hon är jätterolig. Önskar så att jag skulle hinna spela in henne när hon mannekängar o får sån där kattfnatt hihi…hon är så liten o söt.

      Gilla

    • Ja, haha Tissen är knäpp. Idag skulle jag prova att sätta på henne sele bara för att lixom. När jag satt på det så stod hon där o funderade två sekunder sen lade hon sig ner på sidan med en duns….haha…..hon kände att detta kunde hon inte ta sig ur o då spelar man död istället haha. Hon är så söt.

      Gilla

Lämna en kommentar